OveKalendri järgi saabus kevad, möödunud nädalal läksime üle suveajale, kuid aknast välja või termomeetrit vaadates tundub see kõik triviaalse bürokraatiana. Ulmelugejale aga on see kõik kui hane selga vesi - raamatut saab lugeda või filmi vaadata ka tubastes tingimustes, ulmekirjutamistoad nii Tartus kui Tallinnas toimuvad soojates ruumides ja HÕFF tundub alles mägede taga olevat. Selleks ajaks läheb ikka soojaks...

HÕFFist rääkides aga peaks huvilised end juba madalstarti seadma, kuna kuu läheb kole kiirelt ning sooduspassid on müügil vaid 31. märtsini. Avaldame selles numbris ka väikese piiluartikli festivalil lavastuvatest filmidest. Juba sellest varajasest varamust peaks igale maitsele midagi leiduma.

Reaktor annab endast kõik, et olemist kuumaks kütta - lugeda saab uusimaid jutte värsketelt (ja ka mitte nii rohelistelt) autoritelt, filmiarvustusi ei hakka üles lugemagi ja loomulikult tutvustame värsket kirjandust. Jõulujärgne kirjastuste talveuni on möödas ning uusi raamatuid tuleb kui Vändrast saelaudu. Kui mõnele meie lugejatest aga tundub, et oleme midagi väga olulist arvustamata jätnud ning ta soovib seda ise teha, võib meile loomulikult teada anda - küsime kirjastuselt sulle raamatu ja mõne aja pärast, kui raamat läbi, ootame avaldamiseks arvustust. Eks sedasi fännide entusiasmil Reaktor seitsmendat aastaringi teebki.

Kiiritavat lugemisrõõmu soovides

Kaanepildi autor Madis Epler.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0575)