Juba aastaid tähendab sõnapaar “teine reede” Tartu ulmekogukonna jaoks märguannet koguneda, vestelda ulmelistel lemmikteemadel ja mekkida õlut. Isegi raamatuesitlusi ja muid teemakohaseid üritusi korraldatakse võimalusel teisereede-rütmis.
Septembrist lisandus Tartu reedetele veelgi kaalu, sest hoo sai sisse Ulmeühingu üritustesari “Õhtud eesti ulmega”. (Kava saab jälgida Ulmeühingu kodulehel või FB voogudes.)
Sügisesel poolaastal toimunud õhtutelt tõi Reaktori videosalk kaasa mõne tunni jagu saaki, mida meil on nüüd rõõm jagada.


13. september - Maniakkide Tänav ja Joel Jans esitlevad romaani “Kosmose pikk vari” ning tutvustavad kirjastuse “Lummur” ettevõtmisi. Usutleb Heinrich Weinberg.


11. oktoober - Veiko Belials esitleb vene ulme tõlkeantoloogiat “Raevu päevad”.


8. november - Raul Sulbi kõneleb H. G. Wellsi mõjudest ulmekirjandusele ja esitleb esmatõlget teosele "Tulevase maailma pale".


13. detsember - Joel Jansi esitleb romaani “Tondilatern”, mis sai Eesti Kirjanike Liidu romaanivõistlusel teise koha. Autoriga vestleb žürii liige Mairi Laurik.


Ulmeõhtute 2019/20 hooaeg aga läheb edasi. Juba 10. jaanuaril ootab Ulmeühing huvilisi taas Tartu Kirjanduse Majja, kus esitletakse Asimovile pühendatud verivärsket antoloogiat.


Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0517)