OveNovember on olnud ulmetihke kuu. Raamatuesitlusi on olnud kui murdu, pealinnas on PÖFF ning väikese kõrvalhüppena toimus Riias ka Baltimaade esimene lauamängumess. Tublide reaktoristidena püüame oma lugejateni tuua kõike, mis meil ja mujal toimumas, ent kui kõigeni ei jõua, teeme üht ja sedasama kaks korda. Kuna meil jäi novembri lõpus toimunud Warhammeri turniir kahe silma vahele, otsustasime Indrek Hargla uuest raamatust “Merivälja” kaks korda kirjutada.

Loomulikult leiab meie selle numbri digikaante vahelt ka palju muud temaatilist ning loodan siiralt, et ulmefännid ei pea pettuma. Lisaks asjalikele artiklitele pakume teile mitut head juttu, mis minu meelest võiksid oma koha leida ka tulevastes Tuumahiidudes. Muidugi juhul, kui meie rahanurumised kulka suunal edukaks peaksid osutuma.

15. detsembril aga leiab Tartu Kirjanike Majas (Vanemuise 19) aset suurejooneline Reaktori sünnipäevapidu, kus oma alternatiivajaloolise kogumikuga “Eestid, mida ei olnud” astub üles ka Indrek Hargla. Ootame kõiki lugejaid meiega koos tähistama ning omalt poolt püüame ikka midagi üllatuseks tuua.

Kiiritavat lugemisrõõmu

Kaanepilt: Meelis Kroshetskin
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0528)