palgamõrvari-mõõk

Sarah J. Maas: Palgamõrvari mõõk
Celaena Sardothien võlgneb oma maine Arobynn Hamelile. Just tema andis Celaenale kodu Palgamõrvarite Gildis ja õpetas ellujäämiseks vajalikke oskusi.
Arobynnil on vaenlasi siin ja seal – Adarlani katustest ja räpaurgastest kaugete saarte ja vaenulike kõrbeteni. Celaena kohuseks on neid jahtida. Aga tema lähetuste taga peitub sünge tõde, mis määrab ta saatuse – ja lõikab ta südame igaveseks kaheks tükiks…

Raamat sisaldab:

Palgamõrvar ja piraadipealik
Palgamõrvar ja ravitseja
Palgamõrvar ja kõrb
Palgamõrvar ja allilm
Palgamõrvar ja impeerium.
Kirjastus Pikoprint, tõlkinud Mario Pulver
446 lk

põrge

Johannes Kivipõld: Põrge

Mihkel ja Sofia on täiesti harilikud noored inimesed, kes armastavad teineteist väga, neil on hubane kodu rahulikus ülikoolilinnas, huvipakkuv töö ja unistused ühisest tulevikust. Siis aga kohtub Mihkel Viivega ja kõik paisatakse segamini.

Heasüdamlik ja tuulepäine Mihkel leiab end uskumatute sündmuste keerisest, kuhu tõmbab kaasa ka targa ja tasakaaluka Sofia. Ametivõimude sekkumine teeb asja ainult hullemaks, noored peavad põgenema, teadmata, kuhu ja kelle eest. Kes või mis on tsinangua, graviton, paraversum, peegeldi, pöördekuu? Kas armastajad, keda lahutavad aeg ja ruum, veel kunagi kohtuvad ja kus? Ja kas nad on siis veel nemad ise? Kas väike püsiv õnn on üldse võimalik?

Johannes Kivipõllu „Põrge“ on põnev, naljakas, õudne ja tundeline teekond, kus iga põrge viib tundmatusse.
172 lk

maapõu-i-osa

Peter V. Brett: Maapõu (I osa)

„Maapõu”, mis ilmub eesti keeles kahes köites, on Peter V. Bretti viieosalise Deemonite sarja viimane jagu. Eelmised raamatud olid „Maalingutega mees”, „Kõrbeoda”, „Päise päeva sõda” ja „Pealuutroon”.

Ennemuistsetest aegadest luusisid öös verejanulised deemonid, hõrendades inimkonna laialipillatud riismeiks, keda kaitses pooleldi unustatud võlukunst. Siis kerkis esile kaks sangarit – lähedased kui vennad, aga lahutatud kibeda reetmise läbi. Arlen Põldaja sai kuulsaks Maalingutega Mehena, temale tätoveeritud vägevad loitsumärgid võimaldasid lüüa deemoneid käsivõitluses. Võlujõuliste loitsurelvadega Jardir kuulutas enese Päästjaks, ammutõotatud ühendajaks, et juhtida inimsugu võidule Sharak Ka’s – viimses deemonitevastases sõjas.

Kirjastus Varrak, tõlkinud Lauri Saaber
424 lk

keegi-teine

Liina Vagula: Keegi teine

Koolitüdruk Eliisa ärkab ühel hommikul selle peale, et teda nimetatakse Klaarikaks. Ta avab silmad, ja avastab, et ta polegi enam oma kodus, vaid hoopis vanaema juures … aga mitte päris. Kõik on ühtaegu tuttav ja võõras. Pikapeale jõuab talle kohale, et mingil moel on Eliisa sattunud minevikku ja oma ema kehasse, kui ema oli temavanune. Ta paisatakse ema noorusaja probleemide keerisesse, millega pole sugugi lihtne toime tulla. Lisaks otsib tüdruk meeleheitlikult võimalust oma aega ja kehasse tagasi pääseda, mis näib veel keerulisem.

Kirjastus Tänapäev, 195 lk

taevast pudeneb

Selja Ahava: Taevast pudeneb asju

Väikese tüdruku ema jääb taevast kukkuva jääkamaka alla. Naine võidab lotoga kaks korda peavõidu. Mees saab viis korda välgutabamuse. Nad kõik otsivad juhtunule põhjendust. Soome dramaturgi ja kirjaniku Selja Ahava romaan räägib lugusid aja kulust ja igatsusest, kurbusest ja kasvamisest. Nende ajendiks on päriselt juhtuvad saatuslikud sündmused, mis pööravad elu segi ega nõustu mingi hinna eest minevikku kaduma.

Kirjastus Post Factum, tõlkinud Jan Kaus.

224 lk
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0684)