mant 2021

Käes on jaanuarikuine Reaktor. Talve selgroog on murtud. Karu pöörab külge ja hakkab teist käppa imema. Ulmekirjanikel on jutuvõistluse loo mustand valmis. Lugejatel on järjekordne raamatusari poole peal. Ajakirjades on tavaks roteerida peatoimetajat. Seda muistset tava järgib ka Reaktor ja järgmises numbris pöördub meie heade lugejate poole peatoimetajana juba Joel Jans.

Seekordses numbris on Joel aga teie ees intervjueeritava rollis, sest äsja ilmus poelettidele tema uus romaan „Ajudraiver“. Selle teose kohta leiab meie ajakirja tagasihoidlikelt veergudelt ka arvustuse, samuti nagu ka Tamur Kusnetsi „Kronošütisti“ ja Manfred Kalmsteni „Täheraua saaga“ kohta.

Oma uue romaaniga, mida Reaktor läbi käesoleva aasta järjejutuna avaldab, rikastab Eesti ulmelava Osvald Soobli hiidkärpide maailmast rääkiv „Üle ilmapiiri“.

Igakuises ulmestaari nurgakeses on luubi all Kristi Reisel.

Kaane tegid käsikäes arvutiprogramm, Joel Jans ja Riho Välk.

Head lugemist!

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0572)