Tere, head lugejad!

Meie uus number sai sama heitlik ja mitmepalgeline, nagu mahlakuu ise. Oleme ühtekokku sõlminud naerulist ja õõvalist, nukrat ja mängulist: mitu täiesti erineva meeleoluga juttu, arvustusi kohalikest raamatutest; kurioosumeid veebivaramutest ja malelaualt; jätkuvad Sulbi katsumused välismaise noortekirjanduse keeristes. Selle kuu ulmestaarina jagab oma lugemisrõõme ja ulmeteekonda Piret Bristol.

Muuhulgas tõin ise küla pealt tööd koju kaasa - pakun muljeid ja katkendeid maailmakirjutamisest eel-arenduses olevale mänguprojektile Mortalis: Back to the Roots. Projekti peakunstnik Mark-Antonius Puhkan joonistas sel puhul just Reaktori jaoks pisikese hiidkuusega kaanepildi. (Alloleva kirjanikuportree näppasin samuti tema materjalide hulgast.)

Suur aitäh kõikidele uutele ja vanadele kaastöö-kirjasaatjatele! Toimetuse unerahu on tükiks ajaks põhjalikult rikutud.

Jagan kaastööde teemal ka tagakambrites ja salavakkades hoitud teadmisi, millest ehk ilmarahvale tulu võib tõusta. Mida kuu lõpu poole, seda rohkem tekste on toimetuse käes korraga läbivaatamisel, korrastamisel, toimetamisel, täiendamisel, vahel ka kirjutamisel. Mida hilisemal kuupäeval saabub kaastöö, seda vähem jagub talle tähelepanu. Ja kui tsivilisatsiooni viimast kantsi, keeletoimetajat peaks sel ajal, kui varuaeg on otsas, tabama oma palgatöö või - hoidku selle eest - eraelu, noh, siis teostab kriisi-keeletoimetust ülejäänud kolleegium. (Nii, nagu oskame!)

Sama numbri kaastööde vastuvõtmisel oleme sellepärast mõttelise piiri tõmmanud 26. kuupäeva kanti ning kuu lõpupäevad reserveerime püsiautorite ja omade inimeste töödega tegelemisele. Uued saadetised võtame muidugi vastu ka kuu lõpus, aga enamasti jäävad need juba järgmist kuud ootama.

Need tekstid aga, mis ka omadelt laekuvad kuu viimasel päeval (nagu see veerg siin!), siis kui toimetus on ametis ülespandud postituste korrastamise ja numbri terviku lihvimisega, saavad garanteeritult keeletoimetajate null-tähelepanu. Nii et kui näete siin tekstis trükivigu, siis teate, miks :)

Aga nüüd - lugege, kirjutage, jagage!

Reaktori nimel

Laura Loolaid

mortalis Portree Laura1 400

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0585)