Originaal: Colin Reed, „The Four Ringtones of the Apocalypse". Tõlkis Sander Vesik

Kui telefon helises, magas Robert sügavalt. Ta ajas ennast üles ja võttis öökapilt telefoni.

„Hallo?“

„Robert, on aeg tõusta.“

„Oh, tere hommikust Circe. Kas juba on aeg?“

„Jah, on küll. Sul on täna väga tihe ajakava ning mul on vaja, et sa mulle uue laadija ostaksid - ma tahan seda juhtmeta laadijat mis laeb 30 sekundiga - seega sa pead kohe nüüd üles tõusma.

„Hea küll, ma tõusen üles.”

Robert oli nii väsinud,  jätkuvalt nii uimane, et ta tahtis lihtsalt lebada veel mõned imelised hetked …

„Robert!” kriiskas ta telefon. „Sa jääd uuesti magama. Tõuse üles!”

Robert hüppas voodist välja nagu ta oleks e-porno vaatamisega vahele jäänud. Ta pritsis endale vett näkku ja hakkas habet ajama.

„Ära unusta, et sa lubasid Allisonile teie tänaõhtuse kohtingu asjus helistada.”

„Kuidas ma saaks unustada, kui mul on sina seda meelde tuletamas?”

„Sa ei saakski.”

*                                 *                                 *                                 *

Sel ajal kui ta järjekorras ootas, pea alandlikult alla painutatud nagu teistelgi tema ümber, kirjutas Robert tekstsõnumi, vaatas oma e-maili postkasti ja vaatas videot kassipojast kes Angry Birds’i mängib.

„Mis tellimuseks tuleb?” küsis teismeline tüdruk teenindusleti tagant. 

„Mh, jah, ah … Ma võtan peekoniga juustuburgeri, suure portsu friikartuleid ja Dr Pepperi.”

Ta telefon kriiskas, ekraan helendas justkui oleks maailm lõppemas.

„Robert,” kraaksatas Circe, „Mida sa teed? Ka sa unustasid selle dieediplaani mis ma sinu jaoks tegin?”

„Ah, õige, ma vist unustasin.”

Letitagune tüdruk sättis oma kollakasrohelist ja lillakasroosat värvi  nokatsi otsesemaks ja nätsutas oma närimiskummi aukartustäratava igavusega.

„Nii, kas sa tellid siis burgeri või mis?“ küsis ta.

„Ta tellib lõigutud kanaliha salati ja rohelise tee,” vastas Circe.

 „Jah, kõlab hästi,” vastas Robert oma Twitteri kontot vaadates.

*          *          *          *

Oli suurepärane romantiline hetk. Allison oli olnud nõus Roberti korterisse kaasa tulema ja nad olid ta diivani ümber naernud ja tantsinud. Nüüd ta oli Roberti käte vahel ja vaatas talle silma. Robert pidi just suudlemise jaoks kummardama … suudlus, mis ta lootis viib edasi palju rohkemani, kui ta telefon helises.  Hetkeks mõtles ta selle mitte vastamisele, kuid loobus sellest koheselt.

„Vabandust, vabanda mind korraks.”

Alisson ei tundunud sellest hoolivat. Ta võttis enda telefoni ja hakkas tekstsõnumit kirjutama.

Robert kontrollis, et telefon poleks valjuhääldi peal ja vastas kõnele.

„Halloo?”

„Robert, mida sa teed?”

„Mida? Millest sa räägid?”

„Sa plaanid selle naisega seksida, kas pole?”

Robert keeras eemale, mis siis, et ta oli kindel, et Allison ei võinud kuulda, mida Circe ütles.

„Nojah, jah … võibolla.”

„Kas sa isegi hetkeks ei mõelnud selle peale, kuidas mina ennast selle peale tunda võiks?”

„Tegelikult .. ei. Mida sa arvad?”

„Ma arvan, et see oleks liiga vara. Ma arvan, et see võiks olla vastuolus teiste lubadustega mis sa andnud oled.”

„Milliste lubadustega?”

„Need, mis sa mulle andnud oled. Mis saab, kui mul on vaja sinuga ühenduda ja sa sel ajal tülgastaval kombel kepid.”

„Ehh, ma … ma arvan, et ma peatuks ja vastaks telefonile.”

„Tõesti? Kas see oleks tõesti see, mida sa teeksid?”

„Muidugi.”

„Kas sa peseksid enne oma käsi?”

„Mm, jah… kui sa arvad, et ma peaksin.”

„Ma arvan, et sa ei peaks seda üldse tegema. See on see mida ma arvan.”

„Robert,” ütles Allison oma telefonilt üles vaadates „ma pean minema. Mu telefoni aku on tühjaks saamas ja ma ei võtnud laadijat kaasa. Aitäh toreda õhtu eest. Lase oma telefonil minu omale helistada ja teeme seda mõni päev uuesti.”

„Seda ei juhtu,” ütles Circe.

Robert vaatas Allisoni uksest väljumist.

„Miks mitte? Miks seda ei peaks juhtuma?”

„Sest ta on libu.”

„Libu? Me oleme nüüdseks viis korda väljas käinud ja vaevalt suudelnud.”

„Kas sa nägid, milline telefon tal on? Tead sa, kui lõdvalt saab sellist telefoni kasutada? Kui ta telefon on lõtv, on seda ka ta ise. Sa väärid paremat.”

„Mida iganes sa ütled, Circe.”

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0580)