erektori üleskutse illukas

Ei pea vist ühelegi ulmeteadlikumale inimesele ütlema, et spetsiaalselt Erektori jaoks mõeldud vaimuvara saatmise tähtaeg hakkab ohtlikult lähedale jõudma.
Seega, oleks aeg tuulutada oma sahtleid ja seada ritta mõtteid, et ka seekordne Erektor tuleks oma eelkäijate tasemel.

Nagu juba korra öeldud – kes polnud eelmise Erektori ajal veel kuusteist eluaastat täis ja seetõttu erinumbri olemuse teemal veidi pimeduses, siis selgituseks natuke ajalugu...

Erektor on algselt Maniakkide Tänava poolt loodud erinumber, mis koondab endas artikleid, arvustusi ja jutte, mille ühine nimetaja on erootiline või pornograafiline ulme. Esimesed kaks Erektori numbrit peatoimetaski ManT ise. Seejärel aga kaotas huvi.
Teatepulga korjas maast üles Manfred Kalmsten, kes kutsus punti Jüri Kallase ja nii loodi ühisel nõul ja jõul kolmas Erektori number, mis oma eelkäijatele ühestki otsast alla ei jäänud.
Neljanda puhul aga esineb järjekordne muutus korraldustiimis. Nimelt, olles hõivatud enda era- ja ühisprojektidega, leidis ka Reaktori põhinumbrit eestvedav Kalmsten, et Erektori jaoks tal energiat ja aega ei jätku ning seetõttu otsis kiirelt uue inimese, kes lubas neljanda Erektori tegemisele kaasa aidata.
Seega, tuleb tunnistada ja jääb üle vaid kinnitada, et IV Erektor on väärikates ja hoolivates kätes. Endiselt.

Aga, ilmumiseks vajab see kaastöid. Justnimelt – jutte, artikleid, arvustusi, luuletusi ja üldse kõike, mis kuidagi erootilise või sellest veel krehvtisema ulme alla liigitub.
Ühte ja teist juba on, ent, mida kõvem Erekas, seda parem tulemus. Kõigile.

Ollakse ootel.

Kaastööde saatmise viimane aeg oleks 15.04.24 toimetuse aadressile ja märksõnaks EREKTOR24.

- Manfred Kalmsten

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0598)