Vampiirimale

Päris värske lisandus mängudemaailma on vampiirimale. Kuigi seda on võimalik mängida malelaual ja isegi malenuppudega, siis nii nuppude nimetused kui käigud on hoopis teistsugused ja tõelise elamuse saab mängust vaid ekraani vahendusel.

Pilt1

Reeglid:

Nuppude asetus: esireas kaheksa külaelanikku/guuli, tagareas vampiir-teenija-aadlik-kütt-kütt-aadlik-teenija-vampiir. Tinglikult on ühel tiival naissoost ja teisel meessoost tegelased.

Mängus on kaks erinevat režiimi: päev ja öö, mis kumbki kestavad vaheldumisi 3 käigukorda järjest.

Kummalgi mängijal on õigus 2 korda mängu jooksul teleporteerida oma nuppu (vampiir, kütt või teenija) suvalisele vabale ruudule. Mängu võitmiseks tuleb ära lüüa mõlemad vastase vampiirid.

Käigud (päeval/öösel):

Külaelanik/guul: päeval üks ruut edasi või kõrvale / öösel kuni kaks ruutu igas suunas

Vampiir: päeval ei saa liikuda (magab kirstus) / öösel suvaline arv ruute igas suunas (nagu malelipp). Vastase esimese vampiiri ära löömine sunnib tema teist vampiiri muutma hetkeseisundit (äratama või magama sundima) kuni järgmise tsüklini.

Teenija: kuni kaks ruutu diagonaalis igas suunas ja võib hüpata üle teiste nuppude. Käib nii öösel kui päeval ühtemoodi. Teenija ära löömine sunnib algseisus temaga kõrvuti olevat vampiiri seisundit muutma kuni järgmise tsüklini.

Aadlik/libahunt: päeval üks ruut igas suunas. Öösel nagu malevanker: suvaline hulk ruute mööda liine.

Kütt: Suvaline hulk ruute mööda diagonaale (nagu maleoda). Käib nii öösel kui päeval ühtemoodi.

Mängu eesmärgiks on laualt maha lüüa mõlemad vastase vampiirid.

Pilt2

Pimedaid öid ja ärevaid päevi teile kõigile!


 

 

 

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0291)