Katkust ja karantiinist hoolimata toimus 2020. aastal hulk ulmeõhtuid ja ka Estcon õnnestus edukalt ära pidada. Need üritused ja ettekanded, mida Reaktori võttegrupil õnnestus filmida, on nüüd kõik avalikult vaatamiseks üles pandud.


Õhtud eesti ulmega: Asimov 100.

Jaanuaris esitleti juubeliantoloogiat "Isaac Asimov 100", milles eesti ulmekirjanikud seiklevad Asimovi maailmades. Kogumiku autoritega vestles koostaja Raul Sulbi.


Õhtud eesti ulmega: Reaktor 100.

Veebruaris toimus koosistumine Reaktori sajanda numbri väljaandmise tähistamiseks.


Õhtud eesti ulmega: Saladuslik tsaar 6.

Juunis 2020 toimus kirjanduse maja välialal Saladusliku Tsaari maailma kuuenda raamatu “Viimase vere poole” esitlus.


Õhtud eesti ulmega: Muinasjutt troikast.

Juulis toimus Tartus kirjanduse maja kultuuriklubis Salong vendade Strugatskite raamatu “Muinasjutt troikast” esitlus. Raul Sulbi rääkis ka sarja “Orpheuse raamatukogu” kontseptsioonist ja viimastest raamatutest.


Õhtud eesti ulmega: artiklite kogumiku “Fändomi sünd. Artikleid ulmekirjandusest” esitlus.

Augustis esitleti Eesti Ulmeühingu 25. juubelile ja sõna “ulme” 50. juubelile pühendatud artiklite kogumikku.


Õhtud eesti ulmega: Ray Bradbury 100

Septembris kõneles Raul Sulbi Ray Bradbury tähtsusest ulmes.



Estcon 2020


Estcon 2020: Riivo Mägi teeb ülevaate Star Trekist.


Estcon 2020: Romaanivõistluse eel ja järel. Kokkuvõtteid teeb Kirjanike Liidu ja romaanivõistluse žürii liige Mairi Laurik. Jagatakse näpunäiteid järgmiseks võistluseks, küsimustest ei pääse ka romaanivõistlusel 2. koha saanud Joel Jans.

Tekstiversiooni loe siit: https://www.ulmeajakiri.ee/?artikkel-romaanivoistluse-eel-ja-jarel


Estcon 2020: Vananemine Star Treki universumis. Kõneleb Sylvia Spruck Wrigley

Eestikeelset tekstiversiooni loe siit: https://www.ulmeajakiri.ee/?artikkel-vanus-ja-vananemine-ulmes


Estcon 2020: Fermi paradoks ja Lucifer puhkusel LA-s. Siim Veskimees.

Tekstiversiooni loe siit: https://www.ulmeajakiri.ee/?artikkel-fermi-paradoks-ja-lucifer-puhkusel-la-s-voimalikud-vastused-miks-meile-naib-et-oleme-uksi


Estcon 2020: Eelarvamused ja ebausk kosmoses. Joel Jans

Tekstiversiooni loe siit: https://www.ulmeajakiri.ee/?artikkel-ebausk-kosmoses


Estcon 2020: Külalise tund. Miikael Jekimov. Ulmeühingu jutuvõistluse võitajaga vestleb Joel Jans


(2019. aasta sügishooaja salvestused on kokku kogutud siia.)

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0603)