Ulmeloominguvoistlus plakat ek 06 22 5

Tallinna Keskraamatukogu kuulutab ulmekirjanduse päeva raames välja ULMELOOMINGUKONKURSI ülilühijuttudele ja ulmepiltidele.

Konkursitöid võib saata 1. juulist 31. augustini 2022 ning osaleda saab kahes vanusegrupis: 13-26 aastased ja 27+. Ootame ulmežanris omaloomingut kahes vormikategoorias:

ÜLILÜHIJUTUD ulmežanris (sh kõik alamžanrid), pikkusega kuni 2 A4, eesti keeles ja varem avaldamata (sh võrguväljaannetes)

ULMEŽANRIS KUNSTITEOSED suurusega kuni A3 (digitaalse pildi lühem külg peab olema vähemalt 800 pikslit, pildi pikem külg peab olema alla 3500 piksli), omaloomingulise sisuga ning varem avaldamata (sh võrguväljaannetes)

Töid hindab ulmekirjanikest, kunstnikest ning raamatukoguhoidjatest koosnev žürii. Auhinnad panevad välja kirjastus Lummur ja Tallinna Keskraamatukogu, võidutööd avaldatakse võrguajakirjas Reaktor.

Loomingukonkursi võitjad kuulutatakse välja Tallinna Keskraamatukogu ulmekirjanduse päeval (17. september 2022). Autasustamisest teavitatakse avalikkust Tallinna Keskraamatukogu kodulehe ning muude kanalite kaudu.

Loomingukonkursi korraldamist toetavad Eesti Kultuurkapitali kirjanduse sihtkapital, Raamatukogude aasta 2022, kirjastus Lummur, ulmeajakiri Reaktor.

Täpsemad reeglid ja lisainfo:

keskraamatukogu.ee/ulmepaev


Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0376)