Kuuldused AI võimsusest on tugevalt liialdatud. Ehk palusin tal kirjutada sellekuise peatoimetajaveeru ja ta ei saanud sellega hakkama. Midagi ta seejuures kirja pani ja oleks tegemist mõne peavoolu kirjandusajakirjaga siis võiks seda isegi kasutada. Ulmefännidele seda jagada oleks piinlik.

Reaktori sisu taas pikalt ümber jutustama ei hakka. Jutte on jutuvõistluse toimumist arvestades erakordselt palju ja sekka ka mõned tõlked. Reaktor tänab kõiki kaastöötajaid ja kuna kevad on sageli suurte koristuste aeg siis tasuks ilmselt ka oma sahtlid läbi vaadata ja pikemalt seisma jäänud lood, tõlked ja arvustused meile saata.

Täna kukub ka jutuvõistluse tähtaeg ja Reaktori toimetus loodab, et jutte saadeti sinna palju ja lubab, et need mis ei mahu Täheaega leiavad kindlasti oma koha Reaktoris. Aprilli lõpus on tulemas ka järjekordne HÕFF, kus kuuldavasti ka omajagu ulmelisi üritusi-filme ja muus osas on nagu ikka. Ehk Tšernobõlis on kevad. Rohi muutub järjest sinisemaks ja linnud hauguvad põõsastes.

Kaanepilt "Planetoloog." (Düüni seeriast.) (c) Liis Roden. Rohkem Liisi pilte näeb siit.

photo 2023-03-31 18-39-15

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0530)