Suudlus! Mida tähendab üks suudlus…?

Muidugi! Ma oleksin pidanud seda teadma!
Looduses on see ju nii. Tingimused lähevad kitsaks ning siis hiberneerutakse, kuni tuleb taas parem aeg. Karud teevad seda talvel. Siilid… konnad…

Mõned ussid, teod ja vee-elukad suudavad isegi aastaid magada, oodates paremat põlve.

See on tavaline…

Suudlus! Mida tähendab üks suudlus…?

Muidugi! Ma oleksin pidanud seda teadma!
Feromoonid! See on see, mis paneb üht meest suudlema kaunitari.

Kaunitari, kohas kus pole vähemalt aastatuhandeid käinud ükski inimhing. Varemetes, mis puutumata ja iidsemad kui sumerid…

Mida ei tohiks eksisteerida. Mis pole loogilised.

Isegi kui sa tead, et see siin ei saa olla inimene. Feromoonid ja sugutung, need pole ratsionaalsed.

Oh ei! Iga mees on nende ees põlvili…

Suudlus! Mida tähendab üks suudlus…?

Muidugi! Ma oleksin pidanud seda teadma!
See on… See on aine- ja infovahetus.

Sinu toitumine, sinu keemiline struktuur, sinu liigi DNA ja ajalugu, kõik on sellega kaasas kui hõbekandikul.

Lihtsalt tule ja võta…

Suudlus! Mida tähendab üks suudlus…?
Ta ärkas… nüüd ärkavad kõik.

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0568)