Tere tulemast futuroloogiamaigulisse ja mänguhõngulisse septembrinumbrisse! Eksimist ei ole karta - sisukord on seal [vehib umbmääraselt käega].

Võiksin õhata, kui palju tööd ja sibamist sügisehakul on kaela sadanud, aga selle asemel väljendan end kahe pildi abil. (Kosmose tühjusest ei tasu end petta lasta - noid sunnikuid varitseb nurga taga veel.)

voidship-4

voidship-3

Tegu on lahinguvaadetega kodumaisest kosmosemängust Voidship: The Long Journey - sealtsamast pärineb ka selle numbri kaanepilt.

Kui Mängudeööle minekuks kodutööd tegin, võtsin jupikaupa Eesti arendajate ulmelisi mänge proovida, Voidship nende hulgas. Töö käigus ettekande rõhuasetus küll muutus, aga mängida oli ikka tore. (Natuke avaldasin arvamust ka.) Algul juhuslikult, pärast juba sihipäraselt hakkasin mänguvaateid jäädvustama, sest tundus, et neist saaks ägeda kaanepildi.

Mängu arendaja Mikk Luige lubas lahkesti materjali kasutada ja vormis toorvõtete põhjal korralikud pildid. Kosmiline tänu!

Muide, numbri ülesmineku ajal on Voidship Steamis kõva soodukaga saadaval:

https://store.steampowered.com/app/906740/Voidship_The_Long_Journey/

Proovige järele!

vigri 2

Aga nüüd on aeg morsarändeks. Septembrinumber sai valmis ja peatoimetaja tootemloom liigub aasta lõpuni järgmise peatoimetaja kätte. Selleks, et näha, kellele kuuluvad minimorska kiigutavad käed, loe selle kuu ulmkonnakroonikat. Augustis välja hõigatud intervjuu on alles viimistlemisel, tuleb hiljem.

Peatse kohtumiseni, lugege, kirjutage, joonistage!


Reaktori nimel

Laura Loolaid


Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0664)