Estconi öös lõid Kalmsten ja Kallas käed ning leidsid, et 2022. aasta aprillis peab ilmuma kolmas Erektor.

Meile endile meeldib ja me vajame seda ning siit-sealt on kuulda, et ka autorid tahavad. Tuleb ära teha!

Ajakirja aga kahekesi ei tee ning seetõttu kokkuleppes emaajakirja Reaktoriga anname teada, et on aeg maksta võlg hobustele, rautada relvameister ja siis kirjutama asuda.

Ootame jutte, aga samuti artikleid, esseesid jne. Juttude puhul oleme omavahel otsustanud, et kui erootikat või suisa pornot napib, siis Erektoris ei ilmu. Kui on erinumber, siis peab ka jutt olema eriline ehk erinumbriline. Kui jutt on aga erootikavaba, siis anname selle emaajakirja toimetusele edasi ja peseme endi käed sellest tekstist puhtaks.

Tööde laekumise viimane tähtaeg on 10. aprill 2022. 


Esimest Erektorit saab vaadata siit:

https://www.ulmeajakiri.ee/?042018

kaanepilt 2018 04


Teist Erektorit saab vaadata siit:

https://www.ulmeajakiri.ee/?042020

kaanepilt 2020 04

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0579)