mant

Head novembriaega kallid ulmelugejad. Lumi on maas ja talv ronib katusel, aga meil toimetuses on peaaegu nagu september, kus kõik on uus. Esiteks on meil uus kunstitoimetaja, Kristi Reisel ja uus juttude arvustaja Maarja Kruusmets. Tervitused ja tulevärk siinkohal neile :)

Käesolev number on meil juhtumisi sattunud uue kunstitoimetaja saabumise auks võiks öelda, et väikse kunstikallakuga, sest koomiksisõbrad leiavad siit endale tavapärasest enam. Ma ei hakka ära spoilerdama, mida nimelt, aga kõik saavad muidugi ise aru, et need on koomiksid ja koomiksitest rääkivad artiklid.

Kui minna kujutava kunsti juurest kirjutava kunsti juurde, siis Jüri Kallas kirjutas järelehüüde Greg Bearile, kes nüüd äsja meie keskelt lahkus ja kelle lugusid on ka Reaktor avaldanud. Samuti tähistame Vonneguti 100. sünniaastapäeva. Vonnegut on juba ammu surnud, seega ei pea teda mälestama, vaid võib südame rahuga tema sünnipäeva tähistada.

Ja viimaks ei saa mainimata jätta elavaid inimesi meie keskelt, sest narr oleks välja tuua vaid välismaa surnuid ja jätta tähelepanuta elavad ja hingavad tähed meie keskelt. Meil on seekord intervjuud Tamur Kusnetsiga, Anu Amor-Naritsaga ja Marek Liineviga.

Kaanepildi autoriks on Elin Matikainen.

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0628)