Kaanepilt 11242022 1300px

Teie ees on alguslõik ulmekoomiksist "Maa varjatud pool". Koomiks räägib kahest seiklejast, kes lähevad uurima kliimakatastroofis elutuks muutunud ja keelutsooniks kuulutatud piirkonda.

MaaVarjatudPool lk1

MaaVarjatudPool lk2

MaaVarjatudPool lk3

MaaVarjatudPool lk4

MaaVarjatudPool lk6 parandus

MaaVarjatudPool lk5 parandus

MaaVarjatudPool lk7

...


Paar sõna autoritest ja koomiksi saamisloost

"Maa varjatud poole" joonistas Amanda Orav, kelle jaoks see on esimene pikk ja tervilik koomiks. Sellest sai kevadel tema lõputöö kunstikoolis Pallas.

Koomiksi aluseks on Urmas Nimetu (filmi)stsenaarium, mis viis aastat tagasi võitis esikoha filmiideede konkursil Baltic Pitching Forum (Vilnius 2017). Stsenaariumist oli plaan ulmefilm vändata (tootjateks Peeter Urbla ja Exitfilm), aga tookord ei saanud eelarvet kokku. Nii jäi lugu mitmeks aastaks sahtlisse, kuni Amanda selle leidis ja uue elu sisse puhus.

 

Kus saab lugu edasi lugeda?

Saime lõputöö kaitsmiselt hulga tagasisidet ja kogusime seda suvel ka Tartu ulmekirjutamise töötoast ja oma sõpradelt-tuttavatelt. Nii otsustasime teemat veidi edasi arendada ja pikemaks kirjutada. Kokku on koomiksis nüüd üle 50 lehekülje.

Soovime koomiksi trükkida ja välja anda 2023. aasta alguses. Saime toetust Eesti Kultuurkapitalist ja lisaraha kogusime Hooandja.ee platvormi kaudu. Novembri viimaseks nädalaks õnnestus Hooandjas juba kogu eelarve kokku saada, nii et toetajate leidmisega enam häda ei ole. Hooandja-kampaania on siiski avatud kuni 12. detsembrini ja keegi ei keela projektile raha juurde anda - nüüd võib sellest mõelda kui trükise ettetellimisest, sest otse autoritelt saab koomiksi kätte kiiremini ja odavamalt kui poest!

Link kampaaniale:

https://www.hooandja.ee/projekt/maa-varjatud-pool

 

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0699)