Segavereline koomiksimaailm kutsub! Avastame igasuguseid imelikke, uusi ja tundmatuid koomikseid meilt ja mujalt ning mitmesuguses vormis. Avastamine on juhuslik ja erapoolik, pigem soovitusliku maiguga; süüvivat analüüsi ei tee ja tihket kriitikat ei kisu.

Eelmise Erektori koostamise aegu oli mul ülevaadete tegemiseks sihikul õige mitu koomiksit ja mõned neist jäid tookord ootele. Nüüd avame nimekirja taas ja järge ootab … Curvy!

Curvy on vallatu veebikoomiks, mille loojaks Sylvan Migdal ning mis ilmus kord nädalas aastatel 2009-2017.

20100410 crop

Lugu algab siit. Tavalises igavas inimeste maailmas igavlev abiturient Anaïs satub sekeldustesse, kui tema teed ristuvad altari eest põgeneva muinasjutumaailma printsessiga. Printsessi ihu koosneb lagritsast, tema nimi on Fauna ja tema maagiline säde puudutab Anaïsi otsekohe. (Peagi saab näha ka kõiksugust muud puudutamist.)

Kuna printsess on ikkagi tagaaetav, tuleb noortel varsti inimeste maailmast jooksu pista. Kogu koomiksi jooksul toimubki pidev dimensioonidevaheline askeldamine ja iga uus peatükk avab tihti ka uue maailma.

20110226b crop

Lisaks tavalisele inimeste maailmale (mille kohta osad maagilised olendid ütlevad “tarkmaailm” ja osad “igavmaailm”) leiame tegevuspaikade seast veel näiteks võluväelise kommikuningriigi, veemaailma, Suure Äri maailma, superkangelaste maailma …Kommikuningriigi intriigide ja salaagendi eest põgenedes satutakse piraadilaevale ja põigatakse läbi näkirahva juurest. Tegelaste ja dimensioonide kiskumise tulemusel läheb lahti suuremat sorti madin kommimaailma salaagendi ja piraatide vahel, sekka löövad pesapallurid ja lapsukese kaitsele tõtanud näkid, kuni on aeg taas dimensioonide vahel ringi hüpata. Madistamise vahele ja ja vahel ka madinale vürtsiks toimuvad mitmesugused sugulised vallatused.

20090627

Ulmelis-erootilisi momente leidub Curvy lehekülgedel nii mis lirtsub. Maailmade vahel kehtivad erinevad maagilised seadused (loe: võimalused) ja liiguvad ringi erinevate võimete ja anatoomiliste omadustega olevused. Nõnda leitakse-leiutatakse käigu pealt igasuguseid lustakaid lahendusi. Esimese hooga tulevad meelde lutsukommist kombitsad ja võluköidikud, päris popp tundub olevat maagiliste dildode meisterdamine ja rakendamine.

20140726 crop

Samas leidub küllaga ka lihtsaid ja liigutavaid lähedusehetki. Lõpuks saavad madinad madistatud ja kesksed tegelased nusserdavad õnnelikult omavahel

Pärast Curvy finišeerimist on pealehe koomiksimenüüsse lisandunud paar uut lugu: Narti saaga (kus juba esimeses episoodis tisssid lehvivad) ja seni kõige uuem lugu Carboniferous (alguse põhjal tundub, et see on lihtsalt ulmeseiklus, mitte Ereka materjal).

Kokkuvõttes võib öelda, et Curvy koomiks on nunnult mahlane ja heatahtlikult lustiline. (Töistes oludes seda lugeda muidugi ei soovita!)

Veebikoomiksina lõpule jõudnud lugu on nüüd saadaval ka raamatu kujul, värskendatud ja värviline, nagu reklaamtekst lubab:

https://ironcircus.com/?product=the-complete-curvy

Ja nagu ikka, ülemõtlemiseks ja iseseisvaks tööks kohustuslik TVtropesi link:

https://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Webcomic/Curvy


20091003 crop


Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0686)