kahvel-noid-ja-lohemadui-rmt

Kahvel, nõid ja lohemadu

Christropher Paolini

Nautige Paolini võrratut fantaasialendu põnevas kogumikus, mis viib teid tagasi „Pärandi“ sarja maailma! Rändaja ja neetud laps. Loitsud ja võluvägi. Ja muidugi lohed.

Tere tulemast tagasi Alagaësia maailma! Sellest, kui Eragon lahkus Alagaësiast, et otsida sobilikku kodu, kus õpetada välja uus Loheratsanike põlvkond, on möödunud aasta. Nüüd maadleb ta lõputu töökuhjaga: ehitab tohutut lohekindlust, muretseb varude pärast, valvab lohemune ning tegeleb sõjakate urgalite ja kõrkide haldjatega. Siis aga viivad Eldunarí’de näidatud nägemus, ootamatud külalised ja üks põnev urgalite legend ta mõtted sootuks mujale ning võimaldavad näha asju teise nurga alt.

Raamatus „Kahvel, nõid ja lohemadu“ on koos kolm lugu, mis leiavad aset Alagaësias ning millesse on pikitud momente Eragoni enda seiklustest.

Raamatus saab muu hulgas näha Christopher Paolini värskeid illustratsioone. Armastus fantaasiakirjanduse ja oma Montana kodu ümbritseva ilu vastu innustas viieteistaastast Christopher Paolinit kirjutama „Pärandi“ sarja. Juba üheksateistaastaselt sai temast New York Timesi menuautor ja järgmise aastakümne veetis ta Alagaësia maailma süvenenult. Ühtlasi on ta meisterlik kunstnik ja illustreerib oma raamatud ise.

Kirjastus Pegasus
Tõlkinud Marge Paal
193 lk

Vundersepp. Morrigan Crow’ kutsumus

Jessica Townsend

„Vundersepp. Morrigan Crow’ kutsumus” on järg raamatule „Nevermoor. Morrigan Crow tuleproovid”, Harry Potteri lugude ja triloogia „Tema tumedad ained“ austajatele täiuslikult sobiva sarja teine raamat, mis viib lugejad ebatavalisse maailma, sütitades neis lootuse ja kujutlusvõime.

Morrigan Crow on pääsenud surmava needuse käest, leidnud uue kodu imetabases Nevermoori linnas ja liitunud vunderlaste seltsiga. Seal lubatakse talle kaitset, sõprust ja kuuluvustunnet kogu eluks, kuid Morrigan ei saa loodetud vastuvõtu osaliseks. Lisaks on ta avastanud, et tal on kummaline võluvõime. Aga kas tema ainulaadne anne osutub õnnistuseks või järjekordseks needuseks?

Kirjastus Eesti Raamat
Tõlkinud Hels Hinrikson

416 lk

vundersepp-morrigan-crow-kutsumus-nevermoori-ii-raamat

Põhjamere mõõgad

Robert E. Howard

Fantaasiakirjandusele aluse pannud legendaarne kirjanik Robert E. Howard (1906–1936) oli äärmiselt mitmekülgene kirjamees, eesti keeleski on juba olemas kümmekond ta raamatut barbar Conanist, Punasest Sonjast, piktide pealikust Bran Mak Mornist ja teistest iidsete ajastute mõõgakangelastest. Nende kaante vahele on kogutud kirjaniku 13 ajalooainelist lahinguid ja võitlusi, verd ja vihavaenu, üllameelsust ja kättemaksu täis lühiromaani, jutustust ja lühipala, mille tegevuspaikade ja -aegade diapasoon ulatub Suure rahvasterändamise perioodil Rooma riigi varemeid hävitavaist vandaalidest 5. sajandi Vahemerel varakeskaja Põhjamere viikingiteni, ristisõdade ajastu Bütsantsist ja Püha Maa vürstiriikidest kauge Kesk-Aasta suurte impeeriumide ja vallutajate nagu Tšingis-khaani ja Lonkur Timurini. Vähem osav ei olnud Howard ka 17. sajandi Kariibi mere ja Vaikse ookeani piraatide süngete seikluste kujutamisel.

Kirjastus Viiking
Tõlkinud Kristjan-Jaak Rätsep, Priit Kenkmann, Jay Skaidrins, Kristjan Vahtla

380 lk

pohjamere

Ma olen imestusest tulvil

Rein Savi

Kunagisel vene teatripedagoogil Stanislavskil on oma õpetuses näitlejahakatistele üks peamine, kõigele alusepanija reegel. Reegel, mis käivitab tõe näitleja rolli loomiseks. See on maagiline kui-sõnapaar: Kui oleks nii, mis siis juhtuks? Kui tuleks …, siis …

Sellise küsimuse esitasin minagi ühel päeval endale – kui meie hulka tuleks keegi sealt, mis siis juhtuks? Mida arvaks tema meist? Meie elukorraldustest, meie valukohtadest… Kas ja mil moel oleks üldse võimalik suhelda?

Ja siis ta tuligi …

Autori väljaanne
304 lk

imestusest tulvil

Ekraani taga

Carolin Kuuskmäe

Paljud jutud algavad sellega, et elas kord üks tavaline tüdruk, kellega juhtus midagi erilist. See ei ole selline lugu. Sara on eluaeg teadnud, et ta on teistsugune ega sobi kokku mitte ühegi endavanuse noorega. Ta on kinnine, salapärane, geniaalne … Tema ümber tuleb ette kahtlasi surmajuhtumeid. Sara püüab neid lahendada ning samal ajal jõuda selgusele oma vanemate ja iseenda minevikus.

Carolin Kuuskmäe noortepõnevik „Ekraani taga” ilmus algselt veebilehel wattpad.com, kus Carolin kirjutab varjunime Shershade all. Netikeskkonnas on selle loo esialgne versioon pälvinud fännide tulise poolehoiu ja seda on loetud rohkem kui 38 000 korda. Nüüd on viimane aeg see ümber töötatud ja toimetatud kujul päris raamatuna välja anda.

Kirjastus Varrak

320 lk

ekraani-taga

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0693)