crescendo 2012Mitut filmi teie teate, kus USA president ei ole inimene? Ja mis on sellel üldse pistmist kena pildiga üleval? Jõuab… Igastahes juhtusin ma jälle vaatama üht toredat sisukat filmi, kus pornolõikude vahepealsed stseenid olid üllatavalt edukalt vürtsitatud laheda huumoriga.

Filmi tegevus toimub 2012. aasta vahetusel New Los Angelesis ning sellega on mingil põhjusel oodata meile tuntud maailma lõppu. Mis selle puhul tehakse? Otse loomulikult vägev orgia… Vahepeal aga heidetakse pilt minevikku, kus aastal 2009 tekkis seismiliste tõugete tagajärjel Arizona laht, 2010 sulasid polaarmütsikesed, 2011 õppisid delfiinid ära inglise keele, ronisid kuivale maale ja 2012 valiti esimene delfiin USA presidendiks…

Peo külalised on samuti päris huvitavad – Abraham Lincoln (loomulikult), Elvis, Monroe, Elfie boy, Hot fish-net-girl, kaks Saksa tennisemängijat aastast 1976 ja paljud teised, kes ilmselt USA publikule on tuntumad…
Pärast orgiat leiavad kangelased siiski jaksu veel üheks krutskiks ning pärast surematuid sõnu “You wanna try something different?” toimub Rossini (William Tell Overture) taustal üpriski põnev tsirkus, millest noppisin välja mõned pildid…

maailm muutus


Keskööl aga saabki meile tuttav maailm otsa. Filmi peategelased leiavad end porgandpaljalt tupsumaalt.

laulame


Mõne aja pärast kuulevad kaks peategelast muusikat ning otsustavad laulma hakata…

Üpriski mõnus filmielamus, tegelased olid usutavad, maailm täiesti jabur ning lõpp ei lasknud filmi meisterlikkuses kahelda.

paberirull


delfiin


harjavars
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0648)