Kirjastus Fantaasia


Droonide mäng


«Saladuslik tsaar 5: Droonide mäng»
Koostaja Maniakkide Tänav
Autorid: J. J. Metsavana, Maniakkide Tänav, Kaisu Ann Karukäpp, Tea Roosvald, Reidar Andreson, Mann Loper
288 lk

«Saladuslik tsaar» on Maniakkide Tänava ulmejuttude kirjutamise töötubadest alguse saanud legendaarne ulmesari, mis on jõudnud oma viienda köiteni. Esimese
jutukogu järgi nime saanud sari on võitnud mitmeid Eesti Ulmeühingu poolt välja antavaid Stalkeri auhindu. Tsaari kogumikud on leidnud toetust Kultuurkapitalilt,
kriitikud on neist kiitvaid retsensioone teinud ja järgesid ootama jäänud.

Varasemates «Saladusliku tsaari» kogumikes räägiti sellest, kuidas Maale läheneb hiigelasteroid Tooni, mis ähvardab lõpetada inimkonna eksistentsi. Otsustatakse otsida ellujäämisvõimalusi mujalt päikesesüsteemist, kuid pagemiseks ei jätku kõikidele ressursse. Mahajääjad kaevavad varjendeid, võideldakse pääsemisvahendite pärast, hiljem aga heideldakse juba Tooniga saabunud võõraste eluvormidega. «Droonide mängus» on juttu sellest, kuidas inimkond kohtub
võõraste biomasinate ja tehisintellektidega kõikjal meie tähesüsteemis. Ühtlasi leitakse ka vastus inimesi kaua vaevanud küsimusele, miks tulnukad siia üldse tulid.

hull kuu


"Hull kuu"
Jim Butcher
Võlur Harry Dresdeni toimikud, teine osa
Tõlkija Iris-Barbara Jeletski
Sari: Sündmuste horisont
Kaanepilt Anna Otsolainen

Harry Blackstone Copperfield Dresden on võlur, kes aitab vahel politseid, kui neile satuvad ette juhtumid, mis võivad olla korda saadetud võlukunsti abil. Seekord toimuvad Chicagos ja selle ümbruskonnas väga kummalised ja verised mõrvad ning iga täiskuu ajal tuleb neid üha juurde. Kiiretempolises ja pingelises loos õnnestub Harryl väga paljudes tegelastes surmavaenu tekitada. Politseiülem Murphyga seob teda tüli-leppimise suhe, mille jooksul kumbki teist nagu eriti ei usaldaks, kuid teisalt – kelle peale neil siis ikka loota on. 

"Beebi esimeses naerus on rohkem maagiat kui üheski tuletormis, mille võlur suudab kohale manada, ja ärge laske kellelgi endale midagi muud väita. Maagia tärkab sellest, mis on sinu sees. See on osa sinust. Pole võimalik luua loitsu, millesse sa ei usu."

Kirjastus Raudhammas


hargla kolmevaimukivi esikaas suur


Aprilli lõpus ilmub Indrek Hargla uus ulmekogumik „Kolmevaimukivi“, mis koondab tema päris uusi ja just selle raamatu jaoks kirjutatud tekste, ning viimase aja jutuloomingu paremikku. Lugeja kohtub siin mitmete tuntud ajalooliste tegelastega nagu näiteks Lehola Lembitu, Harald Keres, Albert Einstein, Antoine de Saint-Exupéry, Gustav Naan, Isaac Asimov ja Läti Hendrik ning üle tosina aasta astub üles ka Hargla üks kõige kuulsamaid kangelasi pan Grpowski.

„Kolmevaimukivi“ sisukord:

Lühiromaan „Mirabilia saladus“, science fantasy/science ficton, varem ilmumata (2018)
Lühijutt „Jõulujõud“, etnofantasy, ilmunud ajakirjas „Kodu ja aed“ (2013)
Jutustus „Einsteini viimased sõnad“, alternatiivajalugu/science fiction, varem ilmumata (2017)
Lühijutt „Penningbütteli kummituse juhtum“, alternatiivajalugu/fantasy, varem ilmumata (2017)
Jutustus „Tammõküla viljakuivati“, etnoõudus, ilmunud antoloogias „Pikad varjud“ (2015)
Jutustus „Clemens Fellinus, Rex Estonicum“, alternatiivajalugu, ilmunud antoloogias „Eestid, mida ei olnud“ (2017)
Lühijutt „Osariigi presidendi kohtumine“, science fiction, ilmunud „Eesti Päevaleht“ (2012)
Jutustus „Heliose teoreem“, science fiction, varem ilmumata (2018)
Jutustus „Kolmevaimukivi“, etnoõudus, varem ilmumata (2017)
Jutustus „Per homicidium ad astra“, science fiction, varem ilmumata (2018)
Lühiromaan „Suvitusromaan“, etnotriller/fantasy, ilmunud ajakirjas „Looming“ (2013).

„Kolmevaimukivi“ esikaane on kujundanud Marge Nelk ja selles on 426 lehekülge.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0605)