IMG 0374 crop

Tere, head lugejad!

Mu esimene instinkt oli hakata ette lugema kõiki tegureid ja kohustusi ja ilmaolusid, mida trotsides värske Reaktor on valmis saanud. Siis meenus, et see on nüüd rohkem nagu norm. Aga kaastööd muudkui laekusid, igaüks jõudis natuke oma rida ajada ja kokku sai number nagu muiste. Intervjuude ja tutvustuste koostoimel saab seekord tutvuda õige mitmete autorite ja nende arvamustega. Veel toome teateid hiljutistelt üritustelt ja esitlustelt, ka raamatuid loetakse ja arvustatakse uue innuga. Ulmestaari küsimustele vastama õnnestus seekord keelitada kunstnik Gerly Carol, kelle käe all valmis käesoleva, 128. numbri kaas. (Ja nr. 126 kaas ja nr. 102 ja 101 ja 93 ja 63 ...)

Lugege, kirjutage ja joonistage meile. Küsimusi, kaastöid, fännikirju ja tervitusi võtame vastu ikka aadressil toimetus@ulmeajakiri.ee. Mõnikord vastame ka!

Reaktori nimel

Laura Loolaid


P.S.:

Veel üks pisiuudis - koos kevadtuultega saabus Tartusse tagasi toimetuse vigrimorsk!

vigri tartus

P.P.S.:

toimetaja õllega

Vigrimorsa vaatepunkt maabumisel (Riho kaamerast)






Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0658)