kalsmten


Moens.

Teatan, et olen tagasi. Erektor on seljataha jäänud ja on aeg seksipatust määritud ulmehingi taas läikima lööma hakata.

Eelmise kuu lõpp möödus HÕFF-i lainel, mai algas filmifestivaliga Stalking Eastern Europe, mida me ka kajastame, ja kui see läbi sai, algaski vist see mulle niii meelepärane palavus. Ehk siis kägu kukkus sada korda ja kirju liblika suvi  hakkas peale.
Võib-olla on just seetõttu sellekuine Reaktor filmikunsti poole kergelt kreenis. Tuleb juttu „Tulnukas 2-st“, „Falloutist“ ja juba ülalmainitud filmifestivalidest.

Puhkusteaegse suvejoomarluse ja terava vaimu ühildamieks pakub Erkki Kõlu meile välja 17 lõiku Strugatskite teostest, mida klaasikese tõstmise kõrvale lugeda. Seda siis selleks, et hing puhas ja vaim hoolitsetud oleks, ja päris erektorijärgse vaimukirkuse säilimise eest hoolitseb ka Raul Sulbi oma suures artiklis  „Eesti ulme – hiilgus ja viletsus.”
Kuid nagu öeldakse pole see veel kõik – on naftat on kulda, on teemante, kõik peitub Reaktori mainumbris.  Loetagu!

Käsitöö-kaanepildi eest on vastutav Kai Kivi.

- Kalmsten, side lõpp

kalsmten


Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0352)