vahetpole

Kuna käima läinud sarja „Kaarnakirjas”* esimene võsuke, lootusekeskne ulmekogumik  „Kübeke elutervet vihkamist” on  juba küljenduses ja  peagi trükikoja poole teel,  kuulutame me välja järjekordse laksaka laitemaatilist ulmet, ja kuna kaks korda järjest sama kurge sama kirvega ei löö, siis leidsin, et on aeg saata nii lootus kui ka Kääramees ajutiselt loomingulisele puhkusele ja astuda samm süngema oleviku või mineviku või siis tuleviku poole.
Seega, uueks üleskutseks eestikeelsetele kirjutajatele on -  romantiline sünkfantastika või siis teisisõnu kandvama romantikaliiniga tumeulme.  

vahetpole


Oodatud on tekstid,  mis kuuluvad ulme kolme põhijaotusse ehk siis –  teaduslik fantastika,  õudus või fantaasia, ja koostajateks olen seekord mina ehk keskastme ulmekirjanik Manfred Kalmsten ja praeguseks juba vaat et väga hea hooga ulmekirjandusse sukeldunud  Lüüli Suuk. 

Selgituseks, et ei pea treima ainult gootiromansse või  pajatama lugusid südantlõhestavatest mõõkadest, vaid  – teadusfantastika, õudus või fantasy! Valik on lai ja teie fantaasia, nii rohelised kui kogenud kirjutajad , on loodetavasti piiritu.  Ja kel jäi hopepunk pooleli või tekkis kange huvi seda kirjutada, siis sel juhul  võib ka kergemalt hingata, sest kes ütles, et üks teematruu romantiline sünkfantastika ei või olla olemuselt hopepunk. Vabalt  võib.  

Ja seega  nüüd eriti täpsemalt – loo pikkus võiks olla 3999-19999 sõna ja saata tuleb see .docx või .odt formaadis meiliaadressile lood@kaarnakirjas.ee  ja teha tuleb seda hiljemalt 31. dets 23:59. Ehk siis uut aastat kavatseme vastu võtta ja alustada terve portsu kodumaiste tumelugudega, mida lugeda, ja toetudes varasemale kogemusele saavad need lood olema head.  Tänud juba ette!

- Oodates
 
Manfred Kalmsten, Lüüli Suuk

*Kaarnakirjas on  uus alustav ja kodumaist ulmekirjandust propageerida ja toetada üritav ulmesari, mis ilmub plaanide järgi kord aastas.


Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0357)