Suur suvi on kätte jõudnud, temperatuurid püsivad kõrgel ja ulmikud on kui porikärbsed palaval päeval. Seega, võtame rahulikult siin asjas, mida võidakse ka juba kliimakatastroofiks nimetada.

Jätkame jutuvõistluste koorega, mis küll esikümnesse ei mahtunud. Tuletame kõigile, nii algajatele kui veteranidele meelde, et kui sa jutuvõistluseks lugu valmis ei saanud, siis võta ta sahtlist välja, anna talle värsket õhku, kirjuta lõpuni ja saada Reaktorile. Lubame edasi- ja tagasisidet, konstruktiivset kriitikat ning igavest aupaistet.

Raul Sulbi tegi põhjaliku intervjuu iseendaga, kus ta üritab vastata ausalt neile küsimustele, milledele vastamisest Krista Kaer oma hiljutises intervjuus kõrvale hiilis.

Ja muidugi ärge unustage Stalkerit hääletada. Hääletusnimekiri on siin ja hääletamiseks tuleb reastada kategooria kolm paremat. Ei ole kohustust hääletada kõigis kategooriates – kui mingis kategoorias ei suuda kolme paremat leida, siis võib selle kategooria vahele jätta. Aega on vaid 16. juulini.

Estconil on hetkeseisuga kirjas juba 95 osalejat. Seega, ära jäta tulemata, headele inimestele on alati ruumi.

esc3

Kaanepildi tegi Marge Nelk.

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0579)