Projekt YOLO
zGen Kaevandused
Toetajaid: 9747
Kogutud: 52 406 660 USD
Eesmärk: 750 000 USD
Rahastatud! Rahastuse otsimise periood: 31.12.2030-31.01.2031
Aega jäänud: 0 sekundit

Projekt YOLO
Meie eesmärk: Ehitada suur kaubalaev ümber reisjateveoks asteroidile X635s. Ja sind selle peale panna!


Jah, päriselt. Meie oleme zGen Kaevandused ja see pole järjekordne õhuloss me juba käime Maa ja X635s vahet, projekt YOLO on lihtsalt meie olemasoleva võimekuse laiendamine. Meil on Miamis keskus ja pühendunud kollektiiv, igas mõttes valmis tööle hakkama. Me vajame ainult 750 000 dollarit, mille abil saaksime oma praeguse reisija→kaup ümberehitusprogrammi vastupidiselt tööle panna. Meile kuulub Boeing 979-4 kaubalaev, mis meie andmetel peaks mahutama 3500 toetajat. Ja kõige tähtsam – me muudame investeerimise paradigmat, kaasates kõik oma toetajad projekti.
Pead sa ennast piisavalt ägedaks?
Planeedilt eemal elamine nõuab tervet mõistust, tohutut füüsilist jõudu ja kirge. Me tahame, et meiega tuleksid kosmosesse ainult parimad. Kas sina oled üks neist?
Külasta tähti
Reisi kõige uuema tehnoloogia abil. Saa teada, mida tähendab elamine asteroidil. Maga voodis, mis on disainitud NASA poolt ja valmistatud metallijääkidest. Ürita ellu jääda ühega kõige karmimatest päevaplaanidest, mida üldse on võimalik ette kujutada. Sa hakkad elu Maal nägema hoopis teise pilguga: kõik sinu senised probleemid on vaid valgustäpike kaugustes. Sa saad näha, kuidas meie kauge Päike tõuseb taamal kaljude vahel – vaade, mida sinu sugulased ja sõbrad kunagi ei koge.
Inimkonna heaks
Lisaks tähtedevahelisele reisile aitab see raha finantseerida paremaid elutingimusi asteroididel ja efektiivsemaid kaevandustehnoloogiaid. Ja sinul on võimalus tõestada, et oled võimeline hakkama saama kõige karmimates tingimustes, mida inimkond on iial kogenud.
Kas sa elad hetkes?
Meie tahame ainult parimaid. Kas sa oled nõus vastu võtma selle ainulaadse võimaluse, et oma füüsist ja vaimu proovile panna?
Ainult 5000 dollari eest garanteerime sulle koha laeval ja 6 kuu elamisvarud. (Lisa: Kuna nõudlus on olnud meeletu, pakume lisatasu eest erinevaid mugavusi, ilma milleta lihtsalt ei saa. .)
Leiuta ennast uuesti
See pole asjade poolikult tegemise koht. Sul on vaja kõigutamatut psüühikat, tohutut füüsilist jõudu ja metsikutes kogustes kirge. Kui sa rahastad meie kaubalaeva ümberehitust ja retke Päikesesüsteemi servale, Lihtsalt toeta meid Stardipaketi tasemel või enam, et kogeda hoopis uut maailma!
Sinu sõbrad lähevad kadedusest roheliseks!
Sa saad võimaluse kutsuda kuni 3 inimest meie laeva starti vaatama. Kutsu oma sõbrad ja sugulased vaatama, kuidas sa kosmosesse reisid! Meie terminalis on kohal ka fotograafid, et mälestused kauem säiliks. Tehtud pilte saab sealsamas lasta trükkida T-särkidele, plakatitele ja 24x20 tollisele puitraamiga lõuendile.
Jõusaalisõltlased on meie lemmikud!
Kas sa oled vormis? Kas sa oled mõne jõusaali liige? Kui sa suudad oma keharaskust tõsta ja jooksulindil pikemalt vastu pidada, saad meilt 25% soodustust! Just nii! See tähendab seda, et sa pead maksma ainult 3750 dollarit, saad sellegipoolest koha laeval ja saad nautida reisi, mida elus tuleb ette ainult korra!
Kokku tarvis 750 000 dollarit
zGen maksab enamuse vajalikust rahast ise. Et saaksid fenomenaalse kogemuse, mis tunne on kosmoses reisida ja asteroidil elada, on vaja, et ainult 150 kohta ära ostetaks.
Sa elad ainult korra
Mitte miski Maal ei saa sind valmistada ette eluks kosmoses. Ära unista niisama, tegutse!
Võimalikud probleemid
Puuduvad. Kaevandus on asteroidil juba olemas, töötab ja toodab kasumit. Pole võimalik kaotada.
Sinu broneering on garanteeritud. Sa võid meile täiesti kindel olla, et see ainulaadne võimalus sul tõepoolest tuleb.
Projekti tingimused
Kõik ostud on lõplikud ega kuulu tagasimaksmisele. Kui ühisrahastuse projekt õnnestub, täidetakse kõik esitatud tellimused.

VIDEO
Tähistaevas. Ekraanilt jooksevad läbi motiveerivad hüüdlaused.
Edukaks saamise saladus: alustada.
Ole iseenda inspiratsioon
Esita endale väljakutseid.
Küsimus pole selles, kas sa suudad, vaid kas sa tahad?
Sa elad ainult ühe korra!
Tähed lendavad üle ekraani. Ammututtav hääl hakkab rääkima: “Kosmos. Viimane vallutamata piirkond. Teie missioon: Julgelt minna sinna, kus ükski inimene pole enne läinud.”
Nähtavale tuleb asteroidivöö ja peagi meenutab vaatepilt mõnd kosmoseteemalist videomängu: kaamera manööverdab tuhandete keerlevate kivide vahel kuni nähtavale tuleb üks suur kauge asteroid, mille pinnal on näha tulukesi. Kaamera pöördub seda jälgima.Suure kraatri kõrbkuival pinnal paistavad pisikesed kuppelmajakesed.
Grupp noori tööskafandrites inimesi naeratavad puurvasarate kõrval. Üks neiu teeb lehvitamiseks põgusa pausi.
Muusika valjeneb ja taustahääl tuleb tagasi: “Tere tulemast X635s-ile. Koloonia kosmose ääremail. Need inimesed juba elavadki tulevikus.”
(Alt jookseb läbi imepeenike kiri, et see on Maal filmitud simulatsioon näitamaks, kuidas umbes elu asteroidil välja võiks näha).
Muusika hakkab vaiksemaks jääma.
Pealelugemine: “Pane oma rahad käiku ja liitu meie ühisrahastusprojektiga juba täna!”
Ekraan kustub.


Paketid:
20 USD Hoia silm peal
93 toetajat
Vähesestki on abi abi! Saad osa uudistest, mis meie projekti kohta käivad, samuti siinsamas kommentaariumis teistega arutleda.
50 USD Nähtud-tehtud
6 toetajat
Saad unikaalse T-särgi: “Mu sõbrad läksid kosmosesse ja mina sain ainult selle lollaka T-särgi!” Mõeldud neile, kes on harjunud, et nad maha jäetakse.
500 USD Toeta sõpra
9 toetajat
Tunned kedagi, kes tahaks kaasa tulla, aga on teinud ainult osalise sissemakse? Nüüd saad teda aidata, lisades üht-teist enda poolt. Vaata, et sa teaksid sõbra meiliaadressi, et me saaksime saaks sinu ja sõbra rahad omavahel kokku viia
1500 USD Osaline sissemakse
364 toetajat
Rohkem raha pole? Anna sõpradele teada, et nemadki saavad sind rahaliselt aidata ja kui neid on vähemalt seitse, saadki kosmosesse sõita. Kui sul ei ole seitset sõpra, saadame sulle lohutusauhinna.
5000 USD Stardipakett
7056 toetajat
See ongi see kõige tähtsam! Me korjame su üles päev enne starti ja toome oma stardirajale Miamis. Asju pakkida pole vaja – laevas pole lihtsalt ruumi – aga sa saad meie käest kohalejõudmisel kõik, mis vaja. Sinust saab vapper seikleja, seega kaisukaru ja lõhnapuudri võid rahus koju jätta.
6000 USD Esimene klass!
1209 toetajat
Aknaäärsed kohad puuduvad, aga väikese lisaraha eest saad koha esimeses klassis, kus on rohkem ruumi jalgadele, kokkuklapitav laud, istmepadi ja tualetid lähemal. Naudi kaaluta olekut, ilma et tagumik kangeks jääks.
7000 USD Kõik mugavused
523 toetajat
Saad reisida esimeses klassis ja asteroidil olles erikohtlemise osaliseks. Sa saad TASUTA teki ja madratsi oma koiku jaoks, samuti täiskomplekti luksuslikke hügieenitarbeid (hambahari, hambapulber, šampoon ja väike pakk pabertaskurätikuid), kui oled kohale jõudnud.
10 000 USD Hoia sidet!
100 toetajat
Paketti kuuluvad kõik eelmainitud mugavused, pluss ühekordne ligipääs kommunikatsioonivahenditele, et saaksid saata sõnumi koju. (Märkus: sõnumi kohalejõudmist me garanteerida ei saa)
12 000 USD Kauge päikesevalgus
382 toetajat
Kaitse oma päevitumust, pannes ennast kirja tööle asteroidi pinnal.
15 000 USD Lihtne elu
5 toetajat
Me garanteerime sulle võimaluse konkureerida ametitele kaevanduse administratsioonis. Seikluse kogemus on täielik, aga seljavalu puudub!
20 000 USD Pole ikka veel päris kindel?
0 toetajat
Maanda oma riske, ostes ka tagasisõidupilet.


Kommentaarid



KKK
Kui pikalt läheb, et kohale jõuda?

2015. aastal läks NASA New Horizonsi pilootprojektil üheksa aastat, et sinna jõuda. Tänu Boeingu pidevale tootearendusele, kus parandatud on nii tõukuri kiirust kui vähendatud ka kütusekulu, hakkab planeetidevaheline reisimine oluliselt kergemaks muutuma. Tehnika viimase sõna abil läheb X635s-ile jõudmine ainult 36 kuud!
Kuidas ma seda oma perekonnale ütlen?
Ei peagi midagi ütlema. Sina oled juba ammu kosmose avastamata avarustes kui nad arugi saavad, et sa kadunud oled. Küll aga, makstes 100 USD juurde, saad sa saata postkaardi enda valitud aadressile. Postkaardi saadame teele järgmisel päeval..
Kas see on mingit sorti pettus? Kus ma tean, et te mu kaasa võtate?
Vaatame asja nii: kui piletit ei osta, siis teada ei saa. Elus ei ole mingeid garantiisid. Kuigi jah, me tõesti lubame, et kui te pileti ostate, siis te laeva peale ka jõuate. Kui ei jõua, saate topelt raha tagasi.
Kas X635s peal on toiduvalikut ka taimetoitlastele?
Jah. Meil on kohapeal söökla, mis pakub laia valikut teraviljapõhiseid suppe ja putrusid. Vett on ka. See on suurepärane võimalus kogu rämps oma kehast välja loputada. Samuti on võimalik osta vitamiinisüste, mis hoiavad sind maksimaalselt tugevana ja vormis.
Kas see on legaalne?
Kui sa oled täisealine ja juriidiliselt teovõimeline, siis on su allkiri siduv.
Kes te olete? Kus ma tean, et te sellega hakkama saate?
zGen Kaevandused olid alguses riigiettevõte, mida subsideeris Ameerika valitsus ja mis tegeles väljaspool Maad tegutsevate sunnitöökolooniate haldamisega. Peale 2024. aasta kakaokriisiga kaasnenud eelarvereforme erastati see aastal 2027. Asteroid X635s on nüüd eraõiguslik kaevandus, kus elab 2378 täiskohaga töölist kosmosejaamas endas, pluss 8439 kaevurit. Koloonia P3 on suur asutus, mis on mõeldud vähemalt kaks korda suuremale tööliste hulgale, kui seal praegu on.
Tõsiselt? Te päriselt arvate, et inimesed maksavad teile peale, et koonduslaagris tööd teha?
Me ei arva, me teame.
Miks te seda teete?
Meie meelest on ebaõiglane, et need kaevandused pandi tööle maksumaksja raha eest, tasuna kurjategijatele. Selleks tulimegi välja selle segase plaaniga, et absoluutselt KÕIK saaks kosmosesse reisida.

Lisaeesmärgid
Vahest see seiklus pole päris sulle, aga sa ikkagi tahaks, et see õnnestuks. Igast sendist on abi! Raketikütus on kallis! Kui sa tahad, elada maailmas, kus liiga suure hulga vaba rahaga inimesed võib kosmosesse lennutada, siis anna oma panus, et meie lisaeesmärgid täis saada!
1 000 000 USD Särav
Kui me saame miljoni kokku, saavad kõik vähemalt Stardipaketi ostnud endale TASUTA seebi!
5 000 000 USD Saada sõber
Me lisame uue paketi, kus saab kirja panna kellegi teise. Kui sul raha on, siis transpordi ja kohaleviimise eest hoolitseme meie!

Uudised
01.01.2031
ÄRA TEGIME!
Tegime ühe päevaga ära! Üle 200 inimese on meid juba toetanud ja kõigi zGeni töötajate nimel suur aitäh igaühele teist! Te tõesti julgete unistada!
15.01.2031
SAITE, MIS TAHTSITE!
Alguses oli kohti piiratud arv, aga see ei tundu aus. Nüüd lähme täispanga peale! Avasime paketid uuesti ja hakkame reisilaevaks ümber ehitama mitmekorruselist kaubalaeva. Seinast-seina istmetega saame kaasa võtta kuni 10 000 reisjat!
21.01.2031
TEADE PRESSILE
Te tõenäoliselt olete viimase aja uudistepealkirju näinud. Neid ei ole mõtet isegi natuke uskuda. Meie kampaania sujub imeliselt ja meil on olemas orienteeruv stardivahemik, et kõike võimalikult efektiivsena hoida. Meedia halb suhtumine on toonud kaasa hoopis selle, et inimesi tahavad nüüd projektis osaleda. Meil pole aimugi, miks peavoolumeedia tahab meie kohta kuulujutte levitada, aga et näidata, et meie pikka viha ei pea, tulime välja eripakkumisega: Kui sa töötad CNNis, BBCs, Associated Pressis, Reutersis, Murdoch Medias, CBSis Al-Jazeeras, või isegi Fox Newsis (mis on üldiselt isegi päris toetav olnud), saad meilt pileti nüüd poole hinnaga. Just nii, me subsideerime sinu piletiostu, mis tähendab, et Stardipakett maksab sulle ainult 2500 USD! Kuidas sa saad sellisest pakkumisest ära öelda?
31.01.2031
RAHASTATUD!
Ära tegime! Meie projekt on ametlikult Kickstarteri ajaloos suuruselt teine, olles kogunud natukene üle 50 miljoni!
01.04.2031
HAKAKE PAKKIMA!
Stardikuupäev on olemas! 26. juuni 2031 läheb ümberehitatud kaubalaev Folsom meie päikesesüsteemi avastama!
Startimispeost peaks saama aasta suurim üritus, mida kajastavad kõik suuremad meediaväljaanded. Discovery Channel on kohal, et reisijatest dokumentaalfilmi teha.
27.06.2031
TEHTUD!
Vastupidiselt meediaväljaanete ennustustele tõusis Folsom neljapäeval Kennedy kosmodroomilt õhku. Laev oli peaaegu ääreni rahvast täis. Tervelt 9275 reisijat lennutati laevale ja on praeguseks hetkeks teel kaevanduste poole.
Peaaegu kõik võtsid vastu meie poolt pakutud poole hinnaga teki/madratsi komplekti, välja arvatud seitse inimest, kellest ühe puhul oli selle talle salaja ostnud ta ema.
1.05.2031
Uuendused Folsomi saatuse kohta.
postitas administraator
Kontakt Folsomiga kadus 120 000 kilomeetrit Kuust edasi. Otsekohe alustati ametlikku juurdlust, kuid selgus, et zGeni peakorterid Miamis ja Londonis olid maha jäetud ning ülemused koos kogu kasumiga kadunud teadmata suunas. Amnesty International alustab ekspeditsiooniga asteroidile X635s. Briti Kosmosereisijate Heategevusfond, mis toetab Maa lähedal toimuvaid ekspeditsioone, alustas oma ühisrahastusprojektiga, et välja uurida, mis täpselt Folsomiga juhtus. Kui soovite seda projekti toetada või otsite lisainfot, minge nende Kickstarteri kodulehele.


Tõlkinud Harly Kirspuu

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0875)