Projekti eesmärk

Lääne Haldjariigi ja Inimeste Valitsuse vahel peitub seiklus, mis ootab osavõtjaid. Me vajame sinu abi oma saatuse täitmisel.

Me oleme kolmeteistkümnest kangelasest koosnev seltskond, kes on otsustanud leida oma esivanemate aarde. Seikluse käigus loodame lisaks isiksustena areneda.


Kirjeldus

Röövellik lohe ajas iidse mäekuninga tema kuningriigist välja ja pesitseb seal siiani. Lohe kimbutab kohalikku elanikkonda ja kuhjab kokku tohutul hulgal aardeid. Varsti on need aarded restaureerimiseks liiga vanad ning palju ajaloolisi esemeid ja kunstiväärtusi hävineb igaveseks.

Sinu abiga saame seda muuta. Meie plaan on lihtne:

1) Kõndida 458 miili kuni Kaljulõheni.

2) Valmistumine suureks lahinguks.

3) Rännata 570 miili Üksildase Mäeni.

4) ?

5) Kasum.

Palun toeta meie Hooandja kampaaniat ja aita meid sellel suurel lahingu- ja eneseavastusretkel.


Riskid

  Trollid.

  Hiidämblikud.

  Mäekollid.

  Vargid.

  Segavad võlurid.


Anna projektile hoogu

Toeta 1 kuldmünt või enam - Meened

Keep Calm and Kill the Dragon T-särk ja meie sügav tänu. Palun arvestage postikuluga $5, kui te elate väljaspool Keskmaad.

Toeta 5 kuldmünti või enam - Personaalne postkaart

Tänuks toetuse eest saate postkaardi Kaljulõhest koos kõigi retkeliste allkirjadega.

Toeta 15 kuldmünti või enam - Toeta isiklikult koormaponi

Kui toetate koormaponi ostu, saate talle nime valida ja sellest kõigile rääkida. Me saadame teile tõendi, kus on peal poni nimi ja teie annetatud summa, ning poni pildi.

Toeta 20 kuldmünti või enam - Kullalaul

Saate plaadi päkapikukeelse kullalauluga, mis kirjutati spetsiaalselt selle seikluse jaoks.

Toeta 30 kuldmünti või enam - Aardekaart - piiratud koguses (alles 9/10)

Meie kaart, mille toimetab kohale habemega võlur, näitab teile peidetud ukse asukohta Üksildase Mäe koobastes. Meil on kaardist kümme eksklusiivset koopiat, mille haldjate kirjutajad suure vaevaga joonistasid.

Toeta 100 kuldmünti või enam - Rästateated

Teid külastab salapärane, kuid üllas rästas, kes viiplemise teel püüab teile edastada teateid seikluse edenemisest.

Toeta 150 kuldmünti või enam - Müstiline sõrmus - piiratud koguses (vt allpool)

Teile valitakse välja müstiline sõrmus, mille kuller teieni toimetab.

Tähelepanu: sõrmuste valikule kehtivad rassilised piirangud!

Toeta 250 kuldmünti või enam - Lend kotkaga

Kui panustate 250 kuldmünti, korraldame teile lennu taevastes kõrgustes kotka küüniste vahel. Transport kotkapessa ja tagasi ei ole hinna sees.

Toeta 500 kuldmünti või enam - Õhtusöök - piiratud koguses, alles 1/1

Me tungime teie koju ja valmistame teile eine, millesugust te kunagi varem saanud ei ole. Lisaks saate hilisõhtuse serenaadi traditsiooniliste päkapikulauludega (kaasa arvatud Kullalaul), mis aitavad teil mõnusalt uinuda ning kutsuvad esile unenägusid aaretest.

Toeta 1000 kuldmünti või enam - Kalliskivi

Kui toetate meie retke 1000 kuldmündiga, saate osa meie saagist! Kui ekspeditsioon on edukas, saate oma osana varandusest valida endale kas pistoda, kerge turvise või ühe kalliskivi lohe aarete hulgast. Eseme transport pole hinna sees.

Toeta 5000 kuldmünti või enam - Ühinege seiklusega - piiratud koguses, alles 1/1

Meie kõrgeima taseme toetaja kutsutakse seiklusele kaasa ja kui meid saadab edu, saate endale 1/14 kasumist.


Riskid ja väljakutsed

Puuduvad.

OK, võib-olla üks lohe. Aga teda pole tõenäoliselt enam seal.

Kõik läheb hästi.


Tõlkinud Mari Vallik

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0696)