Tere tulemast aastasse 2022, hea lugeja!

Tänane Reaktor ei ole otseselt erinumber, aga mõningase temaatilise kallakuga sellegipoolest. Jaanuaris võõrustame ajarändureid, kes toovad külakosti. Külaskäigu idee hakkas idanema juba septembris, kui Maarja Kruusmets ulmestaarina aru andis. Tuli välja, et fänname üht ja sama autorit, ja kui siis selgus, et Maarja teeb temaga lausa koostööd ja aitab ajarännu-teemalist raamatuklubi korraldada, jätkus juttu kauemaks. Suur osa selle numbri sisust ongi Maarja korraldatud: raamatuklubi videovestlus kirjanik Jodi Tayloriga ja selle saateks raamatu “Üks neetud jama teise otsa” arvustus; samuti jutuajamine kirjanik Nathan van Coopsiga ja sellega paaris tõlkekatkend raamatust “The Warp Clock” (“väändekell” või “moondekell” või “kellapööritus”). Ma ise pidin kirjutama väikse ülevaate-edetabeli mitmesugustest ajarännu-seriaalidest, aga ei jõudnud seda õigeks ajaks valmis, nii et see jääb järgmise kuu seemneks. (Pole viga, ka ajarännu-raamatuklubi salvestusi on plaanis veel mitmes numbris jagada.) See-eest võtsid omad poisid Joel ja Mant teemast sütitust ja kirjutasid üle hulga aja paar uut reaktori-juttu. Aga lisaks aja-uperpallidele tuleb külakosti veel Lätist ja raamatukogust, tuttavate jutukirjutajate seas on rõõm tervitada üht debüüti, püsirubriigid püsivad ja arvustusi kokku lugedes kaob järg käest… Ulmestaar on Marie Tempel, kaanele joonistas taustapildi Laura Katariina Ehin, kirjad kujundas Jana Raidma.

Vaevalt kuu pärast seda, kui saime õnnitleda Kadrit-Raitu, tabas Reaktori klanni järgmine järelkasv. Niisiis: palju õnne, Mariliis ja Riho!

(Peatoimetaja minimorsk liigub Tartusse tagasi siis, kui logistika võimaldab.)

Ja enne kui meelest läheb - uue aasta puhul paar laksivat õhumusi Reaktori Reaktsioonide blogile! Me ei tea, kes te olete*, aga me teame, mida te loete!

(* Loomulikult me kahtlustame.)


Aga nüüd - kõik lugema ja kuulama, siis aga pliiats pihku ja tuld!

Reaktori nimel

Laura Loolaid

1626629458691

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0626)