Ajad on karmid.

Eesti erootilis-pornograafilise ulme osakond Reaktoris on tühi ja ega seis Eesti üldises niiskemat sorti ulmetiigis parem pole. Seega jõudsid tunnustamata ulmepornoentusiastid Kallas ja Kalmsten ühel sumedal Estconiööl kokkuleppele, et on aeg! On aeg istuda raske südamega ManTist tühjaks jäänud troonile ja teha uus Erektor.

Ehk siis, kogu eelnev jama lahtiseletatult – Erektor ootab kaastöödena pigem rohkem kui vähem erootilis-pornograafilisi kaastöid. Artikleid, arvustusi, jutte. Aga ka kõike muud eelpolmainituga seonduvat, mis teie arust Erektorit rikastada võiks.

A couple viewing the Apollo 8 spacecraft launch, 1968.jpeg


Tuletame meelde, et sel korral on sõel tihedam ja ilma tuntava erootilise ja/või pornograafilise elemendita jutte läbi ei lase. Seega paneme autoritele südamele, et katsuge end veidi tavaraamidest välja rebida ja kirjutades mõelda, et milline võiks olla selline ulme, mis sind seksuaalselt natukenegi erutaks ja et kas see teiste puhul ka toimiks. Et näiteks allavööd huumor on meilegi meelepärane, aga tõtt-öelda pole see ju reeglina kuigi erootiline, olgem ausad...

Omas elemendis inimese madalamatele instinktidele rõhuvaid elamusi oodates ja neid levitada soovides,

Manfred Kalmsten ja Jüri Kallas

Tähtaeg on endiselt - 10. aprill 2022


Esimene Erektor (2018): https://www.ulmeajakiri.ee/?042018

Teine Erektor (2020): https://www.ulmeajakiri.ee/?042020


Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0626)