Ehkki tegelikult on juba pealkirjaga kõik ära öeldud, on mul kavas veel asju lisada. Näiteks seda, et kes ei tea, mis asi on hopepunk, siis võib ta saada sel teemal informeerituks, kui loeb käesolevas Reaktoris ilmunud ja Kääramehe kirjutatud hopepunk’i tutvustust. Loodame, et on abiks, aga….
Asjast.

Kuna maailm on järjekordsel persekursil ja aeg on kahjuks huvitav, siis leidsin, et üks lootusekeskne ulmekogumik on just see, mis puudu on. Kuna ma üksi ei viitsi asju teha, siis suutsin nõusse saada kirjastuse Fantaasia väsimatu eestvedaja, Eva Lutsu, kes oli valmis tulevase kogumiku Fantaasia alt välja andma ja lisaks suutsin ära rääkida ka hopepunk’i kaasfänni, Kääramehe, ning värvata ta kaasategevaks elemendiks.

Seonduvalt ootame lugusid, mis paigutuvad ulme kolme alaliiki (teaduslik fantastika, fantaasia, õudus) ja mida saaks liigitada hopepunk’i alla. Kuna hopepunk on sisuline, aga mitte vormiline liigitus, siis võivad lood varieeruda kangelasfantaasiast kuni kosmoseooperini, vahepeatustega postapokalüptikal või aurupunkil. Või miks mitte veel varasemal või kaugemal ajal. Jurassic-punk, ntks?

Loo või miks mitte ka lugude pikkuseks võiks olla 4000–20000 sõna, ehkki ma eelistaks mitte väga jäiku piire seada. Et kui on natuke lühem või natuke pikem, siis ärge põdege – saatke aga teele. Kõike saab läbi rääkida.
Viimane võimalus teele saatmiseks oleks 31. detsember, 2023.
Ent jälle – kui on olemas vähemalt midagi, mida ette näidata, ja kindel plaan ikka asi lõpuni kirjutada, siis saab ka sel teemal läbi rääkida.

Toonitan veel, et osaleda võivad KÕIK. Nii raudliiga ulmekirjanikud kui alles alustavad autorid. Iga lugu loetakse läbi. Iga lugu konkureerib teistega nii võrdsetel alustel, kui inimlikult võimalik, sest mis võiks olla hopepunk’ikogumikku veel sobivam, kui tekst uuelt ja lootustandvalt autorilt, eks ole…
Seega suled tööle ja loo võib siis saata 31. detsembriks meiliaadressile: Kalmstenm@gmail.com. Igaks juhuks lisan, et eelistatud siis wordi failid või .odt formaadid ja font või selle suurus ei mängi mingit rolli.
  

- Side lõpp, praeguseks
Manfred Kalmsten


Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0522)