laura kriisitoimetajaTere hea lugeja!

Reaktor rühib mõttes juba Udu talu suunas. Teeme siiski teel mõned peatused - õpime uusi meeme, loeme jutte ja lubame raamatutel endale naha alla pugeda, väisame värsimõõdus Soome sortsi ja hindame robotite töövõimet, laseme kino kuldajal enda peale paista ja vaatame, kuidas Kubrick malet mängib, lisaks võtame kokku Ulmeühingu tegemised ja soovime õnne Meelisele … Lõpuks lehvitame tagaaknast Räpina ulmelaagritele - aitäh kõigile, kes meenutusi jagasid! Juuni ulmestaar on eelmise numbri (ja sajanda numbri ja veel mitme teise numbri) kaanepildi autor Kadri Umbleja!

Juuninumbri kaanepilt on aga hoopistükkis külalisesinejalt: Alexander Preuss on digikunstnik Saksamaalt, pilte loob nii tööks kui oma lõbuks. Jutu peale saime Twitteris, kus loominguinimestel on kombeks igasuguseid töid vabas õhkkonnas näidata ja üksteisele valehäbita õlale patsutada. Kaanele jõudnud pilt on pärit aastast 2006, märkega ‘lõpetamata töö’. Mul aga läks stseeni vaadates kohe silm särama, kangastusid peadpööritavad seiklused hiigelkivististe vahel, uskumatud kadunud maailmad, ekspeditsioonid, avastused … Lisaks tekkisid mõningad helendavad seosed isiklike kirjatöödega. Kui siis autor oli nõus tööd jagama (tingimusel, et tegu on vabatahtliku, mitte tulutoova väljaandega), haarasin võimalusest ja lisasin tekstide näol näpuotsaga pulpi. Kunstniku teisi tegemisi saab vaadata tema kodulehelt: http://www.abalakin.de/; samanimelise kaupmehe ja tema needusega teadaolevalt seost ei ole.


Loe Reaktorit, kirjuta ja joonista meile!

Kui aga oled meile kirjutanud ning tekib kahtlus, et teade ei ole kohale jõudnud (näiteks, kui kümme päeva pärast saatmist ei ole kirjale vastatud isegi “saime kätte, mõtleme”), küsi üle meie feissbuki-lehe kaudu, koputa õhuaknale, otsi kontakti Tartu ulmekirjutamise töötoas, saada teele tuvike või - kui mõni toimetuse liige haardeulatusse satub - küsi lausa otse.


Reaktori nimel

Laura Loolaid


Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0615)