Ajakirjanduses on kombeks teha enne aasta lõppu erinevaid kirjanduskokkuvõtteid, mis tundub mulle ebaõiglane kuna omajagu raamatuid avaldatakse paremate müüginumbrite soovist just jõuludeks ja seega jääb nii kiirustades ülevaateid tehes mingi osa kahtlemata välja – käesoleva aasta jaoks liiga uued, järgmisel aastal juba liialt vanad. Seega ei hakkaks peatoimetaja veerus ega ka Reaktoris sellega veel tegelema ja ühtlasi annaks teada, et kui keegi tahab jaanuaris oma 2023. aasta ulmekogemustest rääkida ja soovitusi jagada, oleme väga tänulikud. Saame sellest taas ühe kollaažposti teha.

Subjektiivselt vaadates ei olnud halb aasta, asju ilmus rohkem kui mina neid läbi lugeda jõudsin ja seda on ka mitmed teised ulmefännid öelnud. Oleme vist jõudnud seega ajastusse kus omakeelset ulmet on piisavalt, et üks ka tõsine fänn suudab täiesti sellest ära elada ega pea enam muus keeles kõrvale võtma. Kui eelmine number tuli pisut kõhnem siis aasta viimases Reaktoris jätkub nii artikleid kui jutte.

Anname ka teada, et järgmisest kuust liigub peatoimetaja ametisau edasi tuntud kirjaniku Manfred Kalmsteini kätte. Et tema peatoimetajakäsi laulaks!

joel

Kaanepildi tegid Riho ja Masin.

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0587)