agur

Ulmepõllul on olnud viljakas sügis ja selle maitsvaid vilju pakub oma lugejatele ka Reaktor. Jutusaak on käesolevas numbris eriti rohke. Tallinna Keskraamatukogu korraldas ulme ülilühijutu ja ulmekunsti võistluse ning selle võistluse võitjalugusid, nii noorema kui vanema kategooria esimest kolme kohta, saabki lugeda sellekuisest numbrist. Ulmestaariks on Joonas Piik, selle võistluse noorema jutukategooria võitja ja suurepäraseks esikaaneks on noorema kategooria illustratsioonide võistluse võitja Marie Sinivee looming. Lisaks jutuvõistluse lugudele on jutte aga veel rohkem ja küll. Palun nautida :)

Laura Loolaid annab meeleoluka ülevaate ulmepäevast Tallinnas, kus võistluse auhinnad kätte jagati. Laura käis ühe soojaga ka MängudeÖÖl ning ei hoia vaka all oma muljeid sealgi toimunust. Lisaks sellele on numbris veel suvisest Estconist Jaagup Mahkra põnev ning rohke videomaterjaliga illustreeritud ettekanne koloniaalulmest. Marko Kivimäe on võtnud tõsiselt ette arvustamise ja räägib ka Stephen Kingi raamatutest üldisemalt ja põhjalikumalt. Teda toetab Jüri Kallas samal teemal põhjaliku artikliga. Loodan, et oma maitsva ampsu saab sellest numbrist kätte ka kõige nõudlikum ulmesõber.

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0599)